Avatar billede johnnybp Juniormester
18. november 2014 - 17:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen respons selv om responsknapper er aktiveret i sendt mail

Ved vigtige mails, beder jeg om respons når meddelelsen er modtaget og også når den er læst.
Jeg vælger "mærker" og sætter flueben de to steder, og sender derefter mailen.
Problemet er at disse mærker ikke længere virker, for jeg får ikke længere respons om mailen er leveret eller læst.
Jeg har checket min spam folder - svarene kommer heller ikke der.
Jeg har også sendt mail til mig selv både min yahoo mail og min "normale mail" fra min webudbyder (one.com)
Det har virket perfekt indtil for et par måneder siden. Er det Outlook 2010 eller mig der gør noget forkert?
Bruger forøvrigt win7
Avatar billede strikemusic Nybegynder
19. november 2014 - 10:02 #1
Nej Det er hvis modtager vælger ikke at give lov til at sende besked tilbage til dig
Avatar billede johnnybp Juniormester
19. november 2014 - 11:10 #2
Det er jeg godt klar over. Selvfølgelig skal modtageren give accept for at sende en "læst" besked, men jeg får heller ikke svar på om mailen er blevet leveret, og det kræver ikke at modtageren har haft den åben.
MVH
Johnny
Avatar billede strikemusic Nybegynder
19. november 2014 - 13:30 #3
Det kan være at mailserveren du sender til ikke kan håndtere den funktion længere
Avatar billede johnnybp Juniormester
02. januar 2015 - 09:54 #4
Da jeg ikke har modtaget nogle brugbare svar lukkes spørgsmålet
Avatar billede johnnybp Juniormester
02. januar 2015 - 09:56 #5
lukker nu