Avatar billede MaToEn Nybegynder
19. november 2014 - 16:37 Der er 1 løsning

Søger program til at brænde mp4 filer til dvd

Hej jeg ville bare lige høre om der er nogen herinde der kender til at program som gratis kan brænde videoer til en dvd. Hvis muligt så et program som ikke smider vandmærke ind i hele filmen
Avatar billede eurositi Ekspert
19. november 2014 - 19:52 #1
Her er en liste over muligheder:
http://www.techradar.com/news/software/applications/best-free-dvd-burning-software-1141938/2#articleContent

Blandt programmerne har du behov for enten DVD Styler eller Free Video to DVD Converter til dit formål.

Jeg kender ikke de to programmer selv. Når jeg en sjælden gang imellem har brug for at brænde DVD Video, bruger jeg Freemake Video Converter (www.freemake.com), som også indeholder en simpel, men visuel (ikke-lineær) redigeringsfunktion.
- BEMÆRK at dette ellers lynhurtige, hyppigt opdaterede og pænt designede programs installationsfil indeholder noget adware! Du kan dog helt undgå dette, hvis du vælger "Custom install" og fjerner de flueben, som ellers vil installere Ask Toolbar eller lignende på din computer.