Avatar billede husi Nybegynder
19. august 2001 - 08:47 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kommer..

denne side http://www.yoursearch.org/search/frame.htm altid frem når man skriver en www-adresse forkert ??

- Hvordan fjerner man den ?
Avatar billede killerbrain Nybegynder
19. august 2001 - 08:52 #1
det skal den gøre... det er i browseren
Avatar billede husi Nybegynder
19. august 2001 - 08:54 #2
Før kom den ikke frem.. og jeg ønsker ikke at den skal komme frem
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2001 - 09:12 #3
Ved det ikke, har aldrig set den før, så det må være noget der ligger lokalt, eller i føglegskab med et eller andet program.
Avatar billede killerbrain Nybegynder
19. august 2001 - 09:20 #4
det kunne også være noget med at du bruger søge knappen i browseren... og så at der var fejl i den... men jeg har heller aldrig set den før... jeg tror det samme som khader
Avatar billede stig3 Mester
19. august 2001 - 09:23 #5
Den kommer også på min (IE 5.5). Det er nok indbygget, som de andre siger.
Avatar billede husi Nybegynder
19. august 2001 - 09:24 #6
Jeg har tjeckket diverse programmer men det er ikke der det kommer fra.

Hvor er det nu den side som kommer frem når man har skrevet en forkert www-adresse ligger ?

Jeg tror at problemet er at den har indsat en IFRAME kode så den side der ligger på  http://www.yoursearch.org/search/ kommer frem!

Avatar billede husi Nybegynder
19. august 2001 - 09:25 #7
stig3 >> Jeg har også IE 5.5 men førhen var den der ikke...
Avatar billede husi Nybegynder
19. august 2001 - 09:46 #8
JEG GENTAGER:

Hvor er det nu den side som kommer frem når man har skrevet en forkert www-adresse ligger ?
Avatar billede skalerbar Nybegynder
19. august 2001 - 09:48 #9
Jeg havde samme problem (jeg ved ikke hvor det kom fra, måske kazaa). Løsningen er simpel:
funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> marker \"søg ikke fra adresselinjen.
Avatar billede husi Nybegynder
19. august 2001 - 10:01 #10
JEPS nu er det væk!
Avatar billede stig3 Mester
19. august 2001 - 11:40 #11
Det kom ikke fra kazaa
Avatar billede kapla Nybegynder
19. august 2001 - 13:44 #12
Avatar billede microtec Nybegynder
19. august 2001 - 21:26 #13
Jeg har samme problem (http://www.eksperten.dk/spm/99487).

Jeg var også nået frem til løsningen med \"\"søg ikke fra adresselinjen\", men det er ikke en rigtig løsning.

Der kom også nogle spontale pop-up vinduer, som reklamerer for bl.a. CleanBrowser og en tekst i retningen \"Your PC are spying on you\".
De kommer stadig, så PCen er stadig inficeret med Spy-ware.
Avatar billede microtec Nybegynder
19. august 2001 - 21:29 #14
husi >> Hvornår opdagede du problemet?
Det er kommet for ganske nyligt hos mig.

Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvor jeg har fået det fra.

Søgning på yoursearch.org på nettet giver ikke rigtig nogen hits.
Det er heller ikke beskrevet i nogen af de database, som kender spy-ware, lige som Ad-Aware heller ikke kan finde det.
Avatar billede skalerbar Nybegynder
20. august 2001 - 10:14 #15
Avatar billede husi Nybegynder
20. august 2001 - 12:23 #16
Jeg  opdagede det for omkring 5 dage siden
Avatar billede microtec Nybegynder
20. august 2001 - 12:36 #17
husi >> Altså ca. samtidig med mig.
Jeg har bemærket at de 2 hits jeg har fundet på søgning efter yoursearch.org også er helt nye (inden for den sidste mdr.).

Har du også oplevet at der umotiveret popper vinduer op med http://66.40.16.228/search/l8r2.htm og http://66.40.16.228/search/l8r3.htm
Avatar billede husi Nybegynder
20. august 2001 - 17:35 #18
JA! det har jeg!!!!!
Avatar billede microtec Nybegynder
08. september 2001 - 11:18 #19
Se lige mit svar sidst i http://www.eksperten.dk/spm/99487