Avatar billede Antlars Novice
20. november 2014 - 09:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 prof. (dansk).

Hej Gutter.
Kan en dansk udgave af Windows 7 prof. (original CD med licens) bruges til at lægge ind på en Thailandsk computer (der skal den understøtte engelsk og thai(asiasisk)).
Jeg spørger fordi, dernede lægger de altid piratkopier ind, hvilket bevirker jævnlige nedbrud p.g. af manglende opdateringer.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2014 - 09:53 #1
Links, hvad er forbudt?
Du skal selvfølgelig overholde dansk lovgivning på Eksperten.dk. Desuden har vi forbud mod links til hjemmesider med pornografisk materiale, sider med copyright beskyttet materiale som film, musik - inklusiv sider med Bittorrent trackere, opskrifter på bomber, fremstilling af falske penge, hacking/cracking.

Hvis der linkes eller hjælpes til ovennævnte eller lignende, vil Eksperten hjælpe politiet med at spore brugeren, hvis politiet anmoder om det.

det er en af ekspertens regler

m.v.h
Avatar billede Antlars Novice
20. november 2014 - 10:09 #2
Hvad har det lige med mit spørgsmål at gøre??
Avatar billede Antlars Novice
20. november 2014 - 10:37 #3
"det er en af ekspertens regler".

Der er vist også regler for at gå ind og "smadre" andres spørgsmål.
Hvis du mener jeg har forbrudt mig mod ovenstående (#1), så må du gerne komme med dokumentation.
Avatar billede MADOlsen Forsker
20. november 2014 - 10:44 #4
Enig med Antlars. Kan absolut heller ikke se, hvorfor spørgsmålet skulle forbryde sig mod Ekspertens regler.
Avatar billede sonalias Seniormester
20. november 2014 - 10:47 #5
Hej, se http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editions der kan du se at du skal op i en Enterprise version for at understøtte alle sprog, så antaget at det er en dansk Windows 7 du har vil du ikke være i stand til at installere Thai sprogpakke. Og #1 bedes venligst læse spørgsmålene før der kastes med grus, der er desuden ALDRIG NOGENSINDE NOGEN der kan blive retsforfulgt for at linke til evt. torrent sider!
Avatar billede repox Seniormester
20. november 2014 - 10:55 #6
#1 misforstod nok #0 og så er den vist ikke længere. Kom videre i teksten, drenge.
Avatar billede Infectuz Nybegynder
20. november 2014 - 14:43 #7
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2014 - 21:19 #8
Du kan så vidt jeg ved ikke ændre sproget på lovlig vis. Kun versionerne Ultimate og Entreprise kan du ændre sproget i. Det strider i mod licensen at prøve dette.
I disse versioner kan man hente sprogpakken over Windows update.
Avatar billede Antlars Novice
04. december 2014 - 10:23 #9
#8:
Rigtig. Den udgave af windows 7 de bruger hernede (nu er jeg i Thailand)er: Windows 7 Ultimate 64bit service pack 1.
Men nu har jeg fået et helt andet problem, som jeg prøver at lægge ind.

-Gider du lægge et svar til point.
Avatar billede Antlars Novice
04. december 2014 - 10:24 #10
#8:
Rigtig. Den udgave af windows 7 de bruger hernede (nu er jeg i Thailand)er: Windows 7 Ultimate 64bit service pack 1.
Men nu har jeg fået et helt andet problem, som jeg prøver at lægge ind.

-Gider du lægge et svar til point.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2014 - 15:33 #11
Ok.