Avatar billede anderswh Praktikant
20. november 2014 - 13:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tegne i PDFViewer

Hej eksperter

Er der nogen af jer der har kenskab til en PDFviewer hvor man på én eller anden måde kan få adgang til canvas og tegne.

Usecasen er at jeg gerne ville kunne lave en rød ramme rundt om enkelte ord eller billeder. Det skal ikke skrives til PDFfilen, det er der andet software der tager sig af, jeg skal blot have adgang til at kunne tegne i viewerens canvas.

Mvh Anders
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
20. november 2014 - 13:32 #1
Adobe Reader. Øverst til højre. Klik på "Kommentar" og derefter på "Opmærkning af tegning".
Avatar billede anderswh Praktikant
24. november 2014 - 10:05 #2
Tak Finn. Dog ikke lige det jeg leder efter, men det er jo min egen skyld når jeg ikke beskriver det godt nok.

Jeg skal programmatisk have adgang til at kunne tegne på canvas.

Mvh Anders
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
24. november 2014 - 11:14 #3
Det burde jeg have set ud fra den kategori, spørgsmålet er placeret i.
Avatar billede anderswh Praktikant
04. januar 2015 - 10:18 #4
Lukker