Avatar billede frozenice Nybegynder
20. november 2014 - 14:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke maile til mail internt - Office 365

Hej,

Jeg har seriøst brug for hjælp.

Jeg kan ikke maile til en mail internt.

Mailer jeg "ude fra" er der ingen problemer. Men forsøger jeg "inde fra" kan jeg ikke.

Har én en løsning på dette :-)
Avatar billede Mik2000 Professor
21. november 2014 - 01:07 #1
Det er typisk dns opsætning som tjekker et forkert sted. Typisk hvis du har egen server eller eget domæne hvor opsætning på webhotel står til at søge der først uden du bruger maildelen.

Men det er svært helt at prlciserer med de oplysninger du skriver :)
Avatar billede henrik-responsor Nybegynder
23. november 2014 - 17:29 #2
send en mail til mig hn(@)responsor.dk. Så kan jeg fortælle dig hvad der er galt.
vh
Henrik
Avatar billede bax-win Juniormester
04. august 2016 - 11:12 #3
Hej I 2 :)

Jeg kan se at artiklen måske er gammel, men kunne godt tænke mig at vide hvad jeg kunne gøre i et lignende tilfælde som den du har.
Jeg oplever nemlig at der er en bruger i firmaet/domænet, som ikke får mails, når de bliver sendt internt (umiddelbart hvad vi har fundet ud af).
Så jeg kunne helt vildt gerne tænke mig, hvis I måske havde en løsning :)

Mange tak på forhånd,
/Ba