Avatar billede lomor Nybegynder
20. november 2014 - 15:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

itunes

Jeg kan ikke installerer itunes hvorfor jeg får denne fejl meddelse

Itunes was not installed correcly,Please reinstall itunes. Error 7 (Windows error 127)
Avatar billede claes57 Ekspert
20. november 2014 - 15:17 #1
den kan åbenbart være tricky at få bugt med
https://discussions.apple.com/thread/3720969
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2014 - 21:15 #2
Prøv at fjerne den igen med Revo Uninstaller free, så du kan installere på ny.
Revo fjerner oplysninger om programmet i registreringen og fjerner også mapper.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Kør evt også en tur med CCleaner
Hent og instalér CCleaner  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

I enkelte tilfælde kan man være nødsaget til at fjerne alt der har med Apple at gøre på computeren for at få det til at virke. Det har jeg oplevet før her på Ekspereten og linket i #1 er også inde på det. Ud over Itunes har du sikkert også et Apple opdateringsprogram og evt Bonjour  som der også tilhører Apple
Disse kan involvere i din installation af Itunes.
Avatar billede lomor Nybegynder
22. november 2014 - 12:35 #3
Hej 220661 tak for hjælpen men hvordan giver jeg dig point
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2014 - 13:57 #4
Hvad brugte du for at løse dit problem?
Både claes57 og jeg havde jo lidt af de samme ideer, så jeg vil ikke alene lægge svar hvis der var hjælp fra hans side også.
Avatar billede lomor Nybegynder
23. november 2014 - 23:02 #5
hej 220661 jeg brugte dit svar til at løse mit problem og det virkede bare efter genstart
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2014 - 08:36 #6
Ok. Jamen så lægger jeg et svar. Tak for point :-)
Avatar billede lomor Nybegynder
24. november 2014 - 12:33 #7
Mange tak for hjælpen
Avatar billede lomor Nybegynder
24. november 2014 - 12:34 #8
Tak for hjælpe n
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2014 - 15:56 #9
Velbekomme :-)