Avatar billede cagriatici Nybegynder
20. november 2014 - 18:13 Der er 3 kommentarer

Jeg har et skærmkort som min bærbar ikke bruger.

Hej alle sammen.
Jeg har en bærebar.
Navn: Packardbell Easye note TE11HC
32 bit
Bios: InsydeH20 (Jeg ved ikke hvad det er men skriver det bare.)
Processer: Intel(R) Celeron(R) Cpu: B820 @ 1.70GHz
DircetX version 11

Mit problem:
Jeg har en bærbar computer.
Jeg har købt den i elgiganten hvor de sagde at den kunne spille virkelige gode spil osv.
Jeg købte pcen og efter 1 år kan jeg ikke spille nogle spil.
Fx League of Legends og den siger mig skærmkort er dårlig eller ikke virker så jeg har prøver alt mulig men jeg kunne ikke da jeg ikke er særlig godt til pc'er.
Jeg ved ikke hvad mit grafikkorthedder men jeg burte kunne spille mange spil men de kan jeg ikke.

jeg ville have mit gamle skærmkort tilbage.
Hvordan gør jeg det

Mere info:
Enhedshåndtering:
Skørmkort navn: Standardt VGA skærmkort
Og jeg ved ikke hvordan jeg kan få det gamle tilbage eller se hvad det gamle hedder. !!
Håber i kan hjælpe mig!!!!!!!!!

Hjæææææælp
Avatar billede poko1 Ekspert
20. november 2014 - 20:38 #1
Prøv at køre Simdrive
jeg har lavet en vejledning der er et link for oven til dgwnload
http://gratisupload.dk/vis/676841/
Avatar billede cagriatici Nybegynder
20. november 2014 - 21:20 #2
Taak for hjælpen tror det virker
men skal man trykke ignorer ? eller ikke
Avatar billede poko1 Ekspert
20. november 2014 - 21:39 #3
Du skal trykke der hvor der står download Update og det vil være en god ide at tage dem alle en efter en tag nogle stykker før du genstarter.