Avatar billede net-meister Nybegynder
20. november 2014 - 21:16 Der er 1 løsning

Indsæt billede phpbb index.php

Jeg vil gerne indsætte et billede på mit phpbb board, på index siden.

Det skal placeres lige over selve indexet af fora/forum listen.

Hvordan kan jeg det?
Avatar billede AndersKT87 Novice
21. november 2014 - 12:30 #1
Hej med dig,

Du skal ind under typografi ->skabeloner -Vælg den skabelon du bruger.

Her kan du så redigere i index_body.html skabelonen og indsætte dit billede ved hjælp af almindeligt html. Jeg mener det er den du skal redigere i, men du kan jo prøve dig frem.

Hvis du gerne vil have billedet til at fremstå på alle dine sider i f.eks. headeren skal du redigere i overall_header.html