Avatar billede pvn Juniormester
20. november 2014 - 22:13 Der er 1 løsning

Placering af mappen iTunes Media

Jeg ønsker at flytte min iTuns mappe fra min Mac til en Synology server.

Jeg ændre placeringen af mappen iTunes Media ved under ITunes/Indstillinger/Avanceret at skifte placering fra user/navn/iTunes/iTunes Media til itunes mappem på Synology serveren.

Herefter opdaterer iTunes itunes biblioteket og derefter organiserer arkivet.

Alt det er OK. MEN næste gang jeg benytter iTunes, er mappe indstillingen skiftet tilbage til indstillingen som før denne ændring user/navn/iTunes/iTunes Media.

Hvorfor gør den det?
Hvad gør jeg forkert?
Hvad har jeg glemt?
Avatar billede pvn Juniormester
16. april 2015 - 20:26 #1
luk