Avatar billede 1Dorte Guru
21. november 2014 - 08:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Smarth Phone til børn

Smartphone til barn
Hej min søn på snart 10 skal have sin første (nye) smarthphone. Han har haft en aflagt, og han bruger den kun til lidt spil, meget få opkald og sms'er. Han har den med i skole, men er god til at passe på sine ting.
Min mand og jeg har begge en HTC Desire 500, og jeg vil godt give noget, for at hans også er en HTC, da jeg er godt tilfreds, kan finde ud af deres opbygning, og de har en god kundeservice.
Den billigste HTC, jeg kunne finde er HTC Desire X til 1.047
http://www.computersalg.dk/produkt/792699?varenummer=792699&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_campaign=EDBpriser#
Men her er det kun Android 4.0. Vil jeg fortryde det?

Et alternativ kunne være HTC Desire 310 til 1.295
http://www.edbpriser.dk/mobiltelefon-u-abn/htc-desire-310-4-gb-orange-id-8489487.aspx
Her får jeg Android 4.2.

Hvis det ikke skal være HTC, kunne det være Sony Experia E1 til den lokkende pris på 729
http://www.computersalg.dk/produkt/2347943?varenummer=2347943&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_campaign=EDBpriser#
Den har Android 4.3, men nederst står: Kompatibel med Windows 7. Jeg har en Windows 8.1 computer. Kan disse lidt gamle smartphone snakke sammen med denne computer? Jeg har brug for at koble dem sammen, når jeg vil flytte musik og billeder.

Hilsen Dorte
Avatar billede sonalias Seniormester
21. november 2014 - 08:52 #1
Kender ikke noget til de modeller du nævner så det vælger jeg ikke at kommunikere med, men Android 4.3 burde klart også være kompatibelt med Windows 8.1.
Avatar billede sonalias Seniormester
21. november 2014 - 08:53 #2
kommentere på* Klokken er tidligt...
Avatar billede puren Ekspert
21. november 2014 - 11:58 #3
Hvorfor HTC??? Android er Android.. så alt ligger samme sted.. eneste der kan være er det skin HTC ligger over android som kun gør den langsommer og ustabil.... jeg taler er af erfaring jeg var da den første android mobil kom HTC dream..

Jeg havde nok kikket efter en RedMI fra Xiaomi link http://www.ibuygou.com/p-xiaomi-redmi-1s-android-43-miui-v5-snapdragon-400-quad-core-16ghz-wcdma-version-6076.html til 155$ ca 950DDK

hvad angår billeder og musik
formoder du tænker på at du vil have billeder fra mobilen over til computeren?.. gør det med en cloud løsning kan her anbefale MEGA (www.mega.co.nz) de giver 50GB gratis og deres app kan sættes til kun at sync over WIFI så den ikke æder mobil DATA

musik..
tjaaa brug googles mutik tjenste der må du upload 20.000 musik stykker og det er gratis.. det er også markes billigest fuld adgang til ALT for 50 pr mdr pr bruger
Avatar billede 1Dorte Guru
21. december 2014 - 17:25 #4
Telefonen er købt.
Avatar billede puren Ekspert
21. december 2014 - 17:37 #5
Og kunne man dele information så andre kunne få glæde af den...