Avatar billede Celinaheden Nybegynder
21. november 2014 - 19:00 Der er 1 kommentar

Opdatering har fået mit webcam til at stoppe med at virke!

Hej. Som set på overskriften så virker mit webcam ikke mere.

Jeg opdagede det ved at jeg skulle snakke Skype, men af en eller anden grund så kunne jeg ikke ringe med kamera.. Så gik derfor ind og prøvede kamera appen, som lå på min pc da jeg købte den. ( Asus x551c ) Så stod der noget med at tilslutte et kamera inde i indstillinger. Det gjorde jeg så. Men hver gang jeg går ind i appen så står der stadig Tilslut et kamera. Det er møg irriterende! Det kom efter jeg havde opdateret min pc til noget nyt Windows noget.. Jeg kan stadig ikke ringe med cam på Skype. Har så været inde på Microsoft side og søge efter hjælp og der guidede de bare igennem noget om at driversoftwaren skulle opdateres.. Men det skulle den ikke for det virker som sagt stadig ikke! Jeg vil gerne høre hvis nogen har haft samme problem eller noget lignede. Og meget gerne høre hvis nogen sidder inde med en løsning. PÅ forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2014 - 03:49 #1
jeg tror det vil være smartere at installere det forfra.
og husk at slette det totalt fra hardwareenheder.