Avatar billede ZeBa Ekspert
21. november 2014 - 19:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

swipp

Nu har slåsset snart 1 time med at oprette mig og er nu kommet til at installere en app, men så bliver jeg bedt om en mobilkode - nogen der ved, hvad det er for noget?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2014 - 19:54 #1
sikkert noget du skal ned i din bank for at tilmelde - det skal jo være let?
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. november 2014 - 21:03 #2
Jeg har oprettet mig i min bank og angivet et password, men det vil skidtet ikke acceptere.
Iøvrigt forstår jeg ikke, hvorfor det f......... Google skal blandes ind i det og forlange, at jeg for at hente en apps skal bruge en google mail, som jeg tidligere har fået påduttet.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2014 - 21:31 #3
Så er du jo nok på en android tablet/tlf. De kører jo med Googles version af Linux, og de kræver, at du har en konto hos dem for at hente apps. Tilsvarende skal du have en konto hos Apple for at hente apps til iPhone/iPad. Men det gælder for alle apps fra deres store/butikker. Det har intet med banker at gøre, men det operativsystem som din mobil har.
Men - hvis det ikke virker, så har din bank en support - og du kan også gå ned i din lokale bank og skælde ud. Her hjælper det ikke.
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. november 2014 - 21:43 #4
Nej, men jeg får da i det mindste luft :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. december 2014 - 17:36 #5
Der var et eller andet problem, som banken løste
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. december 2014 - 17:36 #6
Men tak for forsøget på at hjælpe :)