Avatar billede tintir Nybegynder
21. november 2014 - 22:14 Der er 1 kommentar

Logitech H555's mikrofon virker ikke

Hej eksperter!

Jeg har her for nyligt stødt på et problem med mit headset, Logitech H555.
Den har virket helt fint, både headset og mikrofon. Nu virker headsettet kun og mikrofonen virker ikke mere.

Problemet med den er, at den ikke sender signalet helt igennem.
Jeg bruger mikrofonen til Ts3, og når jeg tester den og siger noget, sker der ikke noget. Men hvis jeg slår lidt på adapteren, som samler de 2 stik til USB, så siger den en lyd. Har prøvet alt muligt, reinstalleret driveren, tilsluttet den til en anden USB-port.
Den siger den samme lyd, som når man justere lidt på stikket.

Normal mikrofon på pc'en virker heller ikke ordenligt i Ts3.
Har I nogen ideer om, hvad problemet kan være, eller skal jeg kontakte Ts3 eller Logitech?
Avatar billede tintir Nybegynder
24. november 2014 - 09:24 #1
Ingen der ved noget om dette?