Avatar billede mic- Nybegynder
22. november 2014 - 13:25 Der er 4 kommentarer

SEO optimering. Dygtig person søges til det.

Har du arbejdet en del med SEO optimering, så har vi nogle spændende sites, som du kan arbejde på.
Ser frem til at høre fra dig..
Avatar billede Jepras Nybegynder
23. november 2014 - 14:45 #1
Hej Mic.

Jeg har arbejdet en del med SEO optimering hos forskellige service sites, eksempelvis www.LowCarb.dk og arbejder udover det meget med On Page SEO, linkbuilding og Google Analytics.

Hvad er det for nogle spændende sites du omtaler?

Du er velkommen til at kontakte mig på min mail: Rasmussen.8@hotmail.com
Du kan se min side på www.jepras.com (der stadig er under udvikling, da jeg har haft travlt med arbejde for kunder)
Avatar billede shanesmith949 Nybegynder
02. februar 2015 - 14:08 #2
Hvis du leder efter et godt Hey, SEO firma , så kan jeg foreslå vedlagte link. De har styr på tingene!
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2015 - 14:51 #3
Hej,

Det er jeg god til skriv til mig på mail@net-optimering.dk

Tak

Mvh

Jesper
Avatar billede Stammerjohan Nybegynder
14. april 2015 - 14:08 #4
Hvis du leder efter eksterne konsulent virksomheder inden for SEO, og generelt online marketing - så kan jeg kun foreslå dig http://www.waimea.dk - Jeg arbejder selv i virksomheden. I Waimea er både Mikkel deMib Svendsen, og Henrik Bondtofte, som begge er nogle af de bedste konsulenter i Danmark :-)

Du skal også være velkommen til, at læse om SEO på min egen side http://stammer.dk, her blogger jeg selv om SEO, og har både lavet en SEO ordbog, samt. en guide og oversigt over tools.

Søgemaskineoptimering er en dyd, det er vigtigt, at det bliver gjort rigtigt, og det er bestemt ikke hvem som helst, som bør varetage opgaverne. Derfor kan jeg kun anbefale dig, at henvende dig til de dygtigste for derved, at sikrer kvaliteten af arbejdet.