Avatar billede kimit Praktikant
22. november 2014 - 18:42 Der er 1 kommentar

Formular med download feature

Jeg ønsker en funktion på denne form, hvor de valgte brochure automatisk bliver sendt til den besøgende, når der klikkes på "Send" knappen. Brochurerne vil ligge lokalt på webserveren som pdf filer.

Er der nogen, der kan hjælpe med, hvordan jeg tilknytter et script, som giver denne funktion.

Her er selve formscriptet:

<form accept-charset="iso-8859-1" method="post" action="http://xxx.dk/form2mail.asp">
    <input name="recipient" value="xx@xx " type="hidden" />
    <input name="fromaddress" value="xx@xx" type="hidden" />
    <input name="subject" value="Download" type="hidden" />
    <input name="redirect" value="" type="hidden" />
    <input name="return_link_url" value="" type="hidden" />
    <input name="Sort" value="order:navn,mail,brochure,besked,send,send" type="hidden" />
    <table height="auto" width="500" border="0" bordercolor="" cellpadding="5" cellspacing="5">
        <tbody>
            <tr>
                <td><span style="color: red;"></span>Navn<span style="color: red;">*</span><br />
                </td>
                <td height="30"><input name="navn" size="60" value="" id="text3" required=""required"" type="text" width="142" align="bottom" /><br />
                </td>
            </tr>
            <tr>
                <td>e-mail<span style="color: red;">*</span><br />
                </td>
                <td height="30"><input name="mail" size="60" value="" id="text6" required=""required"" type="text" width="142" align="bottom" /><br />
                </td>
            </tr>
            <tr>
                <td>Telefon<span style="color: red;">*</span></td>
                <td height="30"><input name="telefon" size="60" value="" id="text7" required=""required"" type="text" width="142" align="bottom" /></td>
            </tr>
            <tr>
                <td>Vælg<br />
                <br />
                </td>
                <td>
                <span><input name="brochure" id="checkbox1" value="brochure1" type="checkbox" /></span> Brochure 1<br />
                <span><input name="brochure" id="checkbox2" value="brochure1" type="checkbox" /></span> Brochure 2<br />
                <span><input name="brochure" id="checkbox3" value="brochure1" type="checkbox" /></span> Brochure 3<br />
                <span><input name="brochure" id="checkbox4" value="brochure1" type="checkbox" /></span> Brochure 4<br />
                <span><input name="brochure" id="checkbox5" value="brochure1" type="checkbox" /></span> Brochure 5<br />
                <span><input name="brochure" id="checkbox6" value="brochure1" type="checkbox" /></span> Brochure 6<br />
                </td>
            </tr>
            <tr>
<td valign="top" align="left">Besked<span style="font-size: 8pt"></span></td>
<td><textarea name="besked" wrap="" cols="57" rows="5" id="besked"></textarea></td>
            </tr>
            <tr>
                <td><br />
                </td>
                <td><input name="slet" size="20" value="Slet" id="slet" type="reset" width="43" align="bottom" />&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <input name="send" size="20" value="Send" id="send" type="submit" width="52" align="bottom" /><br />
                </td>
            </tr>
        </tbody>
    </table>
</form>
Avatar billede keysersoze Guru
22. november 2014 - 20:13 #1
Du bliver nødt til at kigge på dokumentationen til den formmail du benytter da det er umuligt at gætte sig til - og understøttes det ikke må du ud i noget asp, asp.net eller php.