Avatar billede fozzi215 Nybegynder
23. november 2014 - 00:00 Der er 4 kommentarer

hvor kan jeg lære Java

hej er der nogle der ved hvor jeg kan lære Java det er lige meget om det er en serie på youtube eller online bare jeg lærer det :)
Avatar billede bvirk Guru
23. november 2014 - 01:30 #2
Svaret mht. litteraur er afhængigt af udgangspunkt - den bog som en person med rutine i programmering andet steds fra harmdirende kaster i kaminen fordi den fuld af pædagogiske gentagelser kan en anden person have det fint med - feks. brillierede et oplag af 'java how to program' med på de første 200 sider at skrive
class Whatever extends Object { ... }
Denne tråd giver måske også noget interessant:
https://groups.google.com/forum/#!topic/android-developers/7iZv761f1ec

'Head first' bøger er lidt specielle - de fulde af tegnserier og hænger forståelse af abstraktioner op på indlevelser i personer roller.
Det er muligt at bestille på bibliotek.dk til levering på det lokale bibliotek.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. november 2014 - 01:44 #3
Udfra henvisningen til Youtube, saa tror jeg godt vi kan antage, at det ikke er JLS der efterspoerges.
Avatar billede fozzi215 Nybegynder
30. november 2014 - 13:15 #4
tak for jeres svar de var rigtig gode nu er jeg startet i java :)