Avatar billede SamuelKaspersen Nybegynder
23. november 2014 - 03:14 Der er 5 kommentarer

Måske? CPU problem

Hej Eksperten. Det er første gang jeg stiller et spørgsmål herinde, så bær over med mig hvis jeg gør noget forkert.
Jeg har en selvbygget PC der kører Windows 7. Men nogle gange, for det meste i spil, begynder jeg at få "lag spikes" hvor min FPS ryger ned på de 20-30 stykker, hvor i fx CS:GO, ligger den på normalt 200+ fps. Jeg har prøvet at kigge på min CPUs forbrug imens lag spikesne står på, og den på omkring 90% af CPUens hukommelse, hvor CS:GO normalt tager ca. 40%.
Jeg har en AMD FX 8350 Black Edition.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2014 - 10:20 #1
Jeg tror mere det har noget at gøre med dit grafikkort, evt. drivere
Avatar billede SamuelKaspersen Nybegynder
23. november 2014 - 14:29 #2
Har også det problem at når jeg livestreamer, eller bare ser en stream (giver præcis samme effekt) ryger jeg også ned på de 30 fps. Jeg har GTX660
Avatar billede SamuelKaspersen Nybegynder
23. november 2014 - 14:31 #3
Hvad vil du foreslå jeg skal gøre?
Avatar billede SamuelKaspersen Nybegynder
24. november 2014 - 21:58 #4
bump
Avatar billede quakerzz Nybegynder
25. november 2014 - 20:15 #5
Det kan godt være at din CPU køles ikke nok.
Hent neden stående programmet og mål temperaturen på CPU.

http://www.piriform.com/speccy