Avatar billede Uvanga Ekspert
23. november 2014 - 15:54 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

JAVA fejl 1618

Ved forsøg på opdatering af JAVA, mislykkes det pga. fejl 1618. Er der nogen derude der har et bud på hvad denne fejltype er?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. november 2014 - 16:30 #1
du har en opdatering kørende i forvejen. Evt luk helt ned for windows (sluk - ikke dvale) og start igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2014 - 16:31 #2
http://www.java.com/en/download/help/error_1603.xml
Som jeg læser der er det fordi den ikke er færdig gjort korrekt.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2014 - 16:34 #3
Har du flere versioner liggende af Java kan det måske være problemet, og derfor skal fjerne de gamle versioner. I linket er der en fane der hedder "remove older versions"
Når du kommer ind der kan du også vælge at fjerne Java helt og starte forfra med en ny installation.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. november 2014 - 16:48 #4
Hvis man bare googler 'Windows Update 1618' så går de på flere instanser af update.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2014 - 10:38 #5
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. november 2014 - 16:55 #6
pixxel's forslag med revouninstaller gjorde tricket. Nu elykkedes det at opdatere PC. Så hermed point.
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. november 2014 - 16:56 #7
Hermed point revouninstaller hjalp.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2014 - 17:05 #8
Som "ny" bruger af eksperten må du hellere få en vejledning til hvordan man uddeler point til den/dem der skal have point.

PS Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2014 - 17:10 #9
Dét betyder så at når dit problem er løst beder du så om svar du kan lukke med. Du kan sagtens acceptere flere svar, hvis der var været flere der har hjulpet med problemet.

Du kan ikke uddele flere point i denne tråd.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2014 - 19:03 #10
Nu tog du selv point ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2014 - 19:47 #11
Det har sket før, så derfor gav jeg vejledningen :-)
Avatar billede Uvanga Ekspert
26. november 2014 - 00:16 #12
Hej pixxel.
Jeg beklager min fejl. Hvis ikke der kan uddeles flere point i denne tråd, må du have dem til gode ;-)Endnu engang sorry, lidt ærgeligt da dit råd virkelig hjalp på mit problem.