Avatar billede bdrejer Nybegynder
23. november 2014 - 21:08 Der er 3 kommentarer

afinstallering af Driver Tuner 3,5,0,1. (microsoft partner)

Mit spørgsmål går på , hvordan kommer jeg af med skittet  figurerer

hverken på Revo uninstaller eller under fjern programmer.

manuel er der ikke nogen muligheder på selve programmet.

C cleaner, ell. Malware tar den heller ikke.

                                              Venlig hilsen tak for hjælp
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2014 - 22:51 #1
gå ind i regedit (cmd), og søg på den, så du kan se hvor den opholder sig.
i Ccleaner uner tool/starup skulle du også ku se den.

slet den derefter manuelt.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2014 - 08:49 #2
Kør evt. også en tur med AdwCleaner som kan fjerne ubehageligheder man har fået med under installationer af programmer fra nettet.

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2014 - 09:00 #3
Bruger selv Slimdrivers i den frie udgave til at finde drivere til computeren. Den er ikke svær at blive af med når den skal fjernes igen :-)