Avatar billede marjunb Nybegynder
23. november 2014 - 22:50 Der er 5 kommentarer

Problemer med Windows Media Player?

Hej! Når jeg prøver at afspille en sang med windows media player afspilles sangen kke, men i stedet bliver jeg ført til et link, hvor der står at jeg skal fixe mit windows update. Dette har jeg så prøvet, men det virker ikke. Jeg har prøvet mange andre ting, såsom at nulstille computeren og andet, men intet virker. Kan nogen her hjælpe mig?

Dette link kommer jeg på når jeg prøver at afspille en af mine sange.

http://drmlicense.one.microsoft.com/pdrm/en/welcome.asp?challenge=AAEAAaj6F5F23fYSnfCT6PgE8bxAnP!F8M2QxKSUfcz4hJBT1YCgs6y1jRp3Jzzk*rndwB6J5TxfVVWv8AwZZ8SyEqD9zLIhrGI*He2IOnPax!JON*DsDVSg*yCl3k9JwhP2sv!69Rh3wjZNR4AxigBi4Bj5FSVe9J!LwHjjyZMv5mOI8Q!5m6G9qoC78JpWiXNeajG7LrTDo0Hujnng1*ZRJFdlMKM2gVtdYmKf7Fwc6V0Cu!hzRXz*b9sII2xSxL2v8APN6mnB&DRMVer=1.&embedded=false
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2014 - 00:58 #1
hvad format er musikken ?
Avatar billede marjunb Nybegynder
24. november 2014 - 01:04 #2
Jeg har fået musikken på computeren ved at putte almindelige cder med musik i i computeren og derefter ført det ind til wmp.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2014 - 08:44 #3
Har hørt om at der på enkelte cd'ere ligger beskyttelse mod kopiering på. Har dog også hørt at denne beskyttelse i nogle tilfælde kan undgås at det starter op ved at holde shift tasten nede når man isætter cd i computeren, og lader den loade færdigt.

Har du prøvet at afspille med en anden afspiller, for at se om den er ligeså kritisk som WMPlayer?
VLC måske?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2014 - 20:01 #5
hvis WMP går på nettet og leder efter noget DRM, ku det tyde på at CDerne er beskyttet. det kommer der ikke noget godt ud af.

rip dem istedet med blindwrite.