Avatar billede Jens_Clausen Nybegynder
24. november 2014 - 11:12 Der er 3 kommentarer

Microsoft query

Hej !

Har via Microsoft Query importeret data fra sql database.

Har oprettet et navngiven felt i xls til brug for kriterium i importen. Konkret er det et faktuarnummer jeg slår op.

Dette fungerer når jeg kun taster én værdi i feltet, men jeg vil gerne kunne slå flere fakturaer op på én gang.

Jeg kan ikke finde syntaxen - er der nogen der kan hjælpe.

Mvh.

Jens
Avatar billede Den Store Stygge ;0) Seniormester
14. december 2014 - 06:13 #1
Er det stadig relevant, så vil jeg gerne prøve at se på det!

:+)
Avatar billede Jens_Clausen Nybegynder
14. december 2014 - 10:10 #2
Hej - ja tak meget gerne har ikke fået det løst endnu.

Mvh

Jens
Avatar billede Jens_Clausen Nybegynder
23. februar 2015 - 17:42 #3
Nå - fik hjælp fra anden side og det kan løses ved at man indsætter flere variabler - eks. fakt_1, fakt_2 fakt_3 osv. og hvor man så refererer til hver variabel i forskellige celler.
Lidt tungt at oprette - havde tænkt at man kunne oprette en variable og så udfylde med en værdi der efter behov indeholdt flere fakturanumre - eks. 75431; 75444; 75563;75564 osv.

Men det kan man vist ikke.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester