Avatar billede Jens_Clausen Nybegynder
24. november 2014 - 11:12 Der er 3 kommentarer

Microsoft query

Hej !

Har via Microsoft Query importeret data fra sql database.

Har oprettet et navngiven felt i xls til brug for kriterium i importen. Konkret er det et faktuarnummer jeg slår op.

Dette fungerer når jeg kun taster én værdi i feltet, men jeg vil gerne kunne slå flere fakturaer op på én gang.

Jeg kan ikke finde syntaxen - er der nogen der kan hjælpe.

Mvh.

Jens
Avatar billede Den Store Stygge ;0) Seniormester
14. december 2014 - 06:13 #1
Er det stadig relevant, så vil jeg gerne prøve at se på det!

:+)
Avatar billede Jens_Clausen Nybegynder
14. december 2014 - 10:10 #2
Hej - ja tak meget gerne har ikke fået det løst endnu.

Mvh

Jens
Avatar billede Jens_Clausen Nybegynder
23. februar 2015 - 17:42 #3
Nå - fik hjælp fra anden side og det kan løses ved at man indsætter flere variabler - eks. fakt_1, fakt_2 fakt_3 osv. og hvor man så refererer til hver variabel i forskellige celler.
Lidt tungt at oprette - havde tænkt at man kunne oprette en variable og så udfylde med en værdi der efter behov indeholdt flere fakturanumre - eks. 75431; 75444; 75563;75564 osv.

Men det kan man vist ikke.