Avatar billede Riddick Nybegynder
24. november 2014 - 21:58 Der er 2 kommentarer

GTX 570 slukker bare og tænder?

hejsa jeg har sådan et gtx 570 og en sprit ny psu cooler master g600 og mit problem er når jeg tænder for et spil der kræver lidt fx lol så køre den fint et par min og så kan jeg høre mit grafikkort slukker og min skærm slukker men spillet skyp etc køre vidre så går der ca 5 sec så tænder mit grafikkort igen og så er der billede på igen og det kan ske et par gange under en kamp i fx lol..jeg har haft problemet før men der fik jeg fortalt min psu var for lille den gang 460watt men den gør det altså stadigvæk hvad er der galt?? nvidia anbefaler en 600watt til den
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2014 - 23:28 #1
jeg tror klart at den skal bruge mere strøm
Avatar billede Riddick Nybegynder
25. november 2014 - 00:45 #2
mere :O den har 600watt den trækker max 219watt der er jo mere en rigeligt har en i7 860 et eller andet hp mobo og en 250 gb ssd i og ikke andet jo keybord og mus det kan da aldrig blive 600watt ikke engang tæt på :S kan du uddybe dit svar på hvorfor 600 ikke er nok