Avatar billede jonasfrandsen Nybegynder
25. november 2014 - 00:15 Der er 5 kommentarer

Mobilic - Nogen der har erfaringer?

Jeg sidder lige her i de sene timer og søger lidt rundt efter et andet mobilabonnement, da det jeg har hos TDC fra da jeg købte min iPhone sku er for dyrt.

Da jeg søgte på google fandt jeg lige https://www.telmodi.dk/, hvor jeg så fandt frem til et mobilselskab som jeg ikke lige kender, Mobilic. Har så været inde og læse lidt om dem og kan se deres dækning er Telia og TDC: https://www.mobilic.dk/kundeservice/daekning.asp

Det fatter jeg umiddelbart ikke så meget af, skifter den så "dækningsudbyder" baseret på hvor jeg befinder mig og hvem der så har bedste dækning i området eller hvordan fungere det?

Ligeledes er der nogen der er kunde hos Mobilic herinde som kan dele ud af deres erfaringer?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2014 - 05:12 #1
Jeg har et godt og stabilt teleselskab, så send mig en mail, så ringer jeg til dig - min mail er:

helle@4653.dk
Avatar billede jonasfrandsen Nybegynder
25. november 2014 - 14:04 #2
Du behøver nu ikke at ringe til mig :)

Men er der nogen der lige har nogle erfaringer med Mobilic så hører jeg dem gerne, eller forslag til hvilket mobilselskab der er bedst. Skal gerne være en kombi af både pris og god dækning. Synes da det er meget fedt med mobilic at han har både telia og TDC (hvis det virker?)
Avatar billede kimmlykke Praktikant
26. september 2015 - 09:23 #3
tarvelig service , middelmådigt internet
Sammenlagt har jeg brugt omkring 15 timer på at vente i telefonkø, og tale med den ene medarbejder efter den anden, hvor af størstedelen af telefonmedarbejderne ikke er informeret tilstrækkeligt.

Først drejede det sig om at det abonnement jeg havde købt til ca. 180 kr. åbenbart kostede + 50 kr. fordi jeg ikke havde valgt at få oprettet et fastnet telefon nummer.
det fik jeg først at vide jeg ikke kunne lave om på efter jeg fik den første regning 2 måneder efter. (og meget uforskammet ubehagelig telefon medarbejder sagde jeg da var dum når jeg ikke havde læst HELE aftalen igennem før jeg bestilte, Mobilic kunne jo også bare medregne alle priser i den opgivne total pris? ja)
måneden senere, fik jeg så alligevel lov til at få fastnet nummeret uden at skulle betale ekstra. men dog alligevel lige betalt 50 kr. mere end først beregnet i 2 måneder.
Hermed nu internet til den oprindelige pris jeg troede jeg havde købt fordi det var det der stod da jeg indgik aftalen.

så langt så godt.

men jeg opsagde abonnementet alligevel fordi der havde været så meget bøvl allerede, og jeg ærlig talt ikke har lyst til at betale penge for en så ringe service. + at internettet til tider var meget ustabilt.

Opsigelsen satte i kraft i juni måned. Men da regninger ikke har påskrevet hvilken måned de gælder for. bliver man som kunde hurtigt forvirret over hvad det egentlig er man betaler for. og forvirringen er TOTAL, når DLG (et andet firma) står for at udskrive regningerne istedet for mobilic selv.
Efter mange samtaler frem og tilbage, kom jeg frem til i juli med en mobilic medarbejder at jeg har betalt alt. og at der ikke er flere regninger imellem mig og mobilic.
MEN!!! sidenhen har jeg modtaget 2 regninger alligevel fra DLG, senest i dag d. 12. september.

Mobilics kommunikation med DLG, fungerer tydeligvis ad helvede til.

Det virker ærlig talt som et fup nummer snart, jeg havde ihvertfald kommet til at betale mange mange ekstra penge hvis ikke jeg havde brugt tid på at undersøge hvad der egentlig foregår.

Er lykkelig for at være sluppet væk fra Mobilic, nu mangler jeg bare at DLG får opdateret deres system. Så jeg ikke behøver få uaktuelle regninger i min postkasse mere.

ps. på trustpilot har mobilic skrevet de vil kontakte mig i forgårs. men jeg har ikke hørt fra mobilic. tilgengæld kan jeg se de har sat en pbs op på ca. 550 kr. + 100 kr. gebyr op på min konto , den er afvist nu. d. 26 september.

kom nu mobilic. I kan simpelthen ikke være det her bekendt.

jeg har heller ikke fået en opgørelse endnu, som i har lovet.
Avatar billede jakobjanz Praktikant
26. september 2016 - 12:31 #4
Har også kun hørt dårligt om dem, men til gengæld er der heldigvis en række andre gode. Der er blandt andet Callme, som er et discount selskab. De har de absolut bedste anmeldelser på Trustpilot, så måske var det noget. Det er i hvert fald den udbyder, som jeg bruger til min mobiltelefon.

Hvis ikke kan du jo altid prøve at finde en oversigt (http://mabonnementer.dk), så kan du sammenligne.

Håber det var svar nok.
Avatar billede jakobjanz Praktikant
26. september 2016 - 12:31 #5
Hov får lige set, at det er længe siden du har postet dette. Hvad endte du med at benytte dig af?

Mvh. Jakob