Avatar billede lurup Ekspert
25. november 2014 - 13:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Julekalender i Power point

HEj

Er dr nogle der ved hvordan jeg kan finde en siden hvor der åbnes en låge i hele december mdr ???
Jeg havde forstillet mig det skulle være i Power point ??
Efter låge åbningen vil jeg sætte en ny siden ind med nogle spørgsmål på.
Avatar billede keysersoze Guru
25. november 2014 - 13:58 #1
det giver for mig ikke særlig meget mening - i hvilken forbindelse skal det benyttes?
Avatar billede lurup Ekspert
25. november 2014 - 18:13 #2
den 1 dec åbner låge 1 og derefter kommer dagens spørgsmål.
2 dec låge 2 osv
Avatar billede keysersoze Guru
25. november 2014 - 20:46 #3
Så langt var jeg med, men hvor skal den bruges?
Avatar billede lurup Ekspert
25. november 2014 - 21:00 #4
På en skole
Avatar billede keysersoze Guru
25. november 2014 - 21:09 #5
Det har potentiale til at blive en virkelig lang tråd det her...

Skal det fungere på en webside, skal det sendes ud som en vedhæftelse pr mail eller i måske noget helt tredje?
Avatar billede lurup Ekspert
25. november 2014 - 21:20 #6
Gerne mail her ??
allanurup@gmail.dk

Regner med det vil kunne kører i Power point
Avatar billede keysersoze Guru
25. november 2014 - 22:07 #7
?

Er det seriøst eller er der noget jeg misforstår her??

Der er ingen der kan svare på om PowerPoint kan benyttes eller ej uden at vide mere om hvordan det skal benyttes - skal kalenderen benyttes på en webside vil noget JavaScript og php/asp.net være det korrekte valg men det kunne lige så vel give mening som en facebook app, app til mobil eller alt muligt andet og hver resultat kræver hver sin løsning. Da det er umuligt at få besvaret og du hænger fast i powerpoint-løsningen så tag et kig på dette link http://it-blogger.net/post/New-Advent-Calendar-for-your-Christmas-countdown.aspx eller søg efter "interactive christmas advent calendar PowerPoint" på Google.
Avatar billede lurup Ekspert
25. november 2014 - 22:19 #8
ok...svar lige

Jeg lukker den her

Finder på noget andet
Avatar billede keysersoze Guru
25. november 2014 - 22:52 #9
Du behøver jo ikke nødvendigvis at finde på noget andet eller lukke dette spm - du skal bare forklare hvad du skal bruge og hvortil. Det jeg linker til fungerer fint om end sikkerhed nok ikke er i højsædet, men om det fungerer til dit behov kan ingen endnu svare på.