Avatar billede RandiB Nybegynder
25. november 2014 - 14:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lektiehjæp C#

Hej.

Jeg skal til at lave en større opgave i C# og ønsker derfor en person i Århus området, som har erfaring indenfor C#, som har tid og lyst til at hjælpe mig med lidt lektiehjælp.
Det drejer sig om fra d. 4 december til d. 17 december.

Jeg forventer du har mulighed for at sidde sammen med mig i nogle timer om eftermiddagen eller aftenen i 2-3 dage i begge uger. Det er svært at sige et bestemt timeantal, da det nok mere bliver efter behov.

Mulighed for betaling.

mvh.
Randi
Avatar billede RandiB Nybegynder
25. november 2014 - 15:08 #1
Forkert oprettet.
Sorry - er helt ny bruger :S
Avatar billede MADOlsen Forsker
25. november 2014 - 15:16 #2
Umiddelbart vil jeg da nu sige, at spørgsmålet var oprettet i den rigtige kategori.

Og velkommen til i øvrigt! :-)