Avatar billede webpassion.dk Novice
25. november 2014 - 17:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Har fået en massssse grimme filer ind. Nogle der vil kigge på min log?

Kære eksperter

Jeg har været ude på nogle fy-steder og hente noget, og nu bliver jeg bombarderet med alt muligt. Spc. lige nu generer GoSave mig ved at fylde min skærm op med alt muligt lort.
Jeg har Windows 7 pro, bruger Firefox og har lige installeret Adblocker og selvf. genstartet, men der ligger en masse - bl.a. "file missing", som jeg er i tvivl om jeg kan slette.
Har AVG og har kørt en scan. Har også CCleaner, men er i tvivl om, hvad jeg tør slette. Har også kørt en Spyhunter, og den fandt en masse lort, men jeg vil ikke betale for den.

Hvis I vil kigge på min log, så vil jeg være glad. Kan bl.a. ikke finde GoSave, som generer mig så meget lige nu.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 17:45:19, on 25-11-2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17420)

FIREFOX: 33.1 (x86 da)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Users\pc\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe
C:\Program Files (x86)\LuckyTab\LuckyTab.exe
C:\Program Files (x86)\Direct Folders\df.exe
C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Wallpaper Juggler\WallPaperJugglerM.exe
C:\Program Files (x86)\Real\RealPlayer\Update\realsched.exe
C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\downloader2.exe
C:\Windows\SysWOW64\ctfmon.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\distnoted.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe
C:\Program Files\HiJackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: RealNetworks Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\BrowserPlugins\IE\rndlbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_25\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Evernote extension - {92EF2EAD-A7CE-4424-B0DB-499CF856608E} - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office15\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Microsoft SkyDrive Pro Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office15\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_25\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IMSS] "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\IMSS\PIconStartup.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [USB3MON] "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Wallpaper Juggler Monitor] "C:\PROGRA~2\WALLPA~1\WallpaperJugglerM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files (x86)\Real\RealPlayer\Update\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [RealDownloader] C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\downloader2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BitTorrent] "C:\Users\pc\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe"  /MINIMIZED
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-21-1420386294-1543839692-3946543658-1001\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'UpdatusUser')
O4 - HKUS\S-1-5-21-1420386294-1543839692-3946543658-1001\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'UpdatusUser')
O4 - Startup: Direct Folders.lnk = C:\Program Files (x86)\Direct Folders\df.exe
O4 - Startup: EvernoteClipper.lnk = C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
O4 - Global Startup: RealPlayer Cloud Service UI.lnk = C:\Program Files (x86)\Real\RealPlayer\RPDS\Bin64\rpsystray.exe
O8 - Extra context menu item: Clip Image - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=4
O8 - Extra context menu item: Clip selection - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=3
O8 - Extra context menu item: Clip this page - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=1
O8 - Extra context menu item: Clip URL - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=0
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Klip billede - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=4
O8 - Extra context menu item: Klip bogmærket - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=0
O8 - Extra context menu item: Klip denne side - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=1
O8 - Extra context menu item: Klip markering - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=3
O8 - Extra context menu item: New Note - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\NewNote.html
O8 - Extra context menu item: Ny note - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\NewNote.html
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\OLIEResource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\AddNote.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\OLIEResource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\AddNote.html
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE15\MSOXMLMF.DLL
O20 - AppInit_DLLs:
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: ASUS Com Service (asComSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\AXSP\1.01.01\atkexComSvc.exe
O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgfws.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: RealNetworks Downloader Resolver Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\rndlresolversvc.exe
O23 - Service: RealPlayer Cloud Service - RealNetworks, Inc. - C:\Program Files (x86)\Real\RealPlayer\RPDS\Bin\rpdsvc.exe
O23 - Service: RealPlayer Update Service (RealPlayerUpdateSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Real\UpdateService\RealPlayerUpdateSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: TeamViewer 9 (TeamViewer9) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version9\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 14040 bytes

Mange hilsener
My
25. november 2014 - 19:45 #1
YF ...

Afinstall
* Bittorent
* Wallpaper Juggler Eller er det et program som du 10% stoler på ? WIN7 har allerede sådan indbygget!!!
* LuckyTab ?
* \irect Folders\df.exe ?

---

Du får lige hele 'pakken' ->
---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.bleepingcomputer.com/download/hijackthis/dl/90/

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Ny guide til MalwareBytes ->
http://www.eksperten.dk/guide/1605

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede webpassion.dk Novice
25. november 2014 - 22:42 #2
Hej Ballademand

1000 Tak fordi du ville kigge på det.

Jeg har allerede afinst. Bittorent og Luckytab. Det har allerede hjulpet meget.
Wallpaper Juggler stoler jeg 100 % på. Directfolder ditto. Fede programmer.

Jeg vil gå i gang med at køre hele "pakken", så ser vi hvad der sker. Jeg vender frygteligt tilbage.

Skal jeg køre hele "pakken" i den rækkefølge, du nævner?

Mvh My
26. november 2014 - 05:50 #3
... den rækkefølge ... Jeps !!!

Der kan/vil følge mere derefter ...
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2014 - 14:42 #4
Har også kørt en Spyhunter, og den fandt en masse lort, men jeg vil ikke betale for den.

Det er et fup program.
26. november 2014 - 15:13 #5
Ref #4: ENIG !!!
Avatar billede webpassion.dk Novice
10. december 2014 - 21:34 #6
Kære Karise_larry

Tak for dine foreslåede løsningsforslag, men tilfældet ville, at jeg startede med at downloade en adblocker på Firefox. Dernæst faldt jeg over denne side http://malwaretips.com/blogs/lucky-leap-virus/ fordi jeg havde lagt mærke til især "lucky" programmet i HiJackThis. Dog kunne man ikke se det i Kontrolpanelet, men ved at følge instruktionerne på linket og downloade programmet nedenfor, så er jeg kommet problemerne til livs.

http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

Men 1000 tak for dine gode råd, som jeg helt sikkert vil gemme til en anden gang, om ting skulle smutte.

Sender du mig et svar, så får du point?

Sender lige for en god ordens skyld den nuværende log-fil. Der skulle ikke være noget.
Eneste, der irriterer mig er de nederste filer med "file missing", som jeg nok tror stammer fra en afbrudt installering. Mon jeg kan slette dem?

Mvh My
-------------------------------------------

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 21:30:40, on 10-12-2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17420)

FIREFOX: 34.0.5 (x86 da)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\ApplePhotoStreams.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudDrive.exe
C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Wallpaper Juggler\WallPaperJugglerM.exe
C:\Program Files (x86)\Real\RealPlayer\Update\realsched.exe
C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\downloader2.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\acrotray.exe
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuSchd2.exe
C:\Program Files (x86)\EPSON Software\Event Manager\EEventManager.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\ACC\Creative Cloud.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe
C:\Windows\SysWOW64\ctfmon.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\IPC\AdobeIPCBroker.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\CoreSync\CoreSync.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\HEX\Adobe CEF Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\AAM Updates Notifier.exe
C:\Program Files (x86)\MAGIX\Video easy Rescue Your Videotapes! Version 7.0\VideoEasy.exe
C:\Program Files (x86)\MAGIX\Video easy Rescue Your Videotapes! Version 7.0\Online\MagixOfa.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\distnoted.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\SyncServer.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\AppleIEDAV.exe
C:\Program Files\HiJackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: RealNetworks Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\BrowserPlugins\IE\rndlbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_25\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Evernote extension - {92EF2EAD-A7CE-4424-B0DB-499CF856608E} - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office15\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Microsoft SkyDrive Pro Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office15\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_25\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SmartSelect - {F4971EE7-DAA0-4053-9964-665D8EE6A077} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IMSS] "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\IMSS\PIconStartup.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [USB3MON] "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Wallpaper Juggler Monitor] "C:\PROGRA~2\WALLPA~1\WallpaperJugglerM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files (x86)\Real\RealPlayer\update\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [RealDownloader] C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\downloader2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Acrobat Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrobat_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EEventManager] "C:\Program Files (x86)\Epson Software\Event Manager\EEventManager.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Creative Cloud] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\ACC\Creative Cloud.exe" --showwindow=false --onOSstartup=true
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudServices] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ApplePhotoStreams] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\ApplePhotoStreams.exe
O4 - HKCU\..\Run: [AppleIEDAV] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\AppleIEDAV.exe
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudDrive] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudDrive.exe
O4 - HKCU\..\RunOnce: [FlashPlayerUpdate] C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_15_0_0_239_Plugin.exe -update plugin
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-21-1420386294-1543839692-3946543658-1001\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'UpdatusUser')
O4 - HKUS\S-1-5-21-1420386294-1543839692-3946543658-1001\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'UpdatusUser')
O4 - Startup: EvernoteClipper.lnk = C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
O4 - Global Startup: RealPlayer Cloud Service UI.lnk = C:\Program Files (x86)\Real\RealPlayer\RPDS\Bin64\rpsystray.exe
O8 - Extra context menu item: Clip Image - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=4
O8 - Extra context menu item: Clip selection - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=3
O8 - Extra context menu item: Clip this page - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=1
O8 - Extra context menu item: Clip URL - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=0
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Klip billede - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=4
O8 - Extra context menu item: Klip bogmærket - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=0
O8 - Extra context menu item: Klip denne side - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=1
O8 - Extra context menu item: Klip markering - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\Clip.html?clipAction=3
O8 - Extra context menu item: New Note - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\NewNote.html
O8 - Extra context menu item: Ny note - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\NewNote.html
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\OLIEResource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\AddNote.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\OLIEResource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\\EvernoteIERes\AddNote.html
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{21553D03-F1A1-4679-AA76-325DFB1CC277}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{21553D03-F1A1-4679-AA76-325DFB1CC277}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{21553D03-F1A1-4679-AA76-325DFB1CC277}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE15\MSOXMLMF.DLL
O20 - AppInit_DLLs:
O23 - Service: ABBYY FineReader 9.0 Sprint Licensing Service (ABBYY.Licensing.FineReader.Sprint.9.0) - ABBYY - C:\Program Files (x86)\Common Files\ABBYY\FineReaderSprint\9.00\Licensing\NetworkLicenseServer.exe
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: ASUS Com Service (asComSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\AXSP\1.01.01\atkexComSvc.exe
O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgfws.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Canon Camera Access Library 8 (CCALib8) - Canon Inc. - C:\Program Files (x86)\Canon\CAL\CALMAIN.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: EpsonBidirectionalService - SEIKO EPSON CORPORATION - C:\Program Files (x86)\Common Files\EPSON\EBAPI\eEBSVC.exe
O23 - Service: Epson Scanner Service (EpsonScanSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\EscSvc64.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: RealNetworks Downloader Resolver Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\rndlresolversvc.exe
O23 - Service: RealPlayer Cloud Service - RealNetworks, Inc. - C:\Program Files (x86)\Real\RealPlayer\RPDS\Bin\rpdsvc.exe
O23 - Service: RealPlayer Update Service (RealPlayerUpdateSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Real\UpdateService\RealPlayerUpdateSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Service KMSELDI - Unknown owner - C:\Program Files\KMSpico\Service_KMS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: Adobe SwitchBoard (SwitchBoard) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: TeamViewer 9 (TeamViewer9) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version9\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 18390 bytes
11. december 2014 - 05:28 #7
Mh. ... (file missing)... så er det en 'fejl' ved HiJackThis ...

---

CCleaner - værktøjer - opstart - .. her kan du med fordel disabl/fjern følgende fra din opstart:

iTunesHelper
TkBellExe
RealDownloader
SwitchBoard ?
AdobeCS6ServiceManager
Adobe ARM
Adobe Acrobat Speed Launcher
Acrobat Assistant 8.0
Adobe Creative Cloud  (Eller bruger du Adobe Cloud funktionen ?)
CCleaner Monitoring
iCloudServices  (Eller bruger du Adobe Cloud funktionen ?)
ApplePhotoStreams ?
AppleIEDAV ?
iCloudDrive ?
RealPlayer Cloud Service
Avatar billede fastwrite Nybegynder
16. december 2014 - 15:52 #8
Må jeg foreslå dig at få fat i fx ESET Antivirus - den beskytter dig også mod sider der prøver at lave kedelige ting på dit system.

Ja, det er et program der koster et par hundrede kroner om året, men det er givet godt ud!

Så havde du nærmest med garanti undgået alle de problemer du blev udsat for.
Avatar billede webpassion.dk Novice
24. april 2015 - 07:06 #9
Tak til fastwrite for forslaget.
karise_larry skriver du et svar, så vi kan få lukket tråden. Tak igen for hjælpen :-)

mvh My
25. april 2015 - 08:58 #10
Ping...