Avatar billede MOleO Praktikant
26. november 2014 - 10:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ombyttes tlf. ved ødelagt glas

Hej

Min iPhone 4S har fået ødelagt glasset ved tab.

Jeg vil måske sende den ind til GF forsikring via min elektronikforsikring.

Ombytter de tlf. til ny eller skifter de blot glasset? Nogen der har erfaring med dette?
Avatar billede Blandy Praktikant
26. november 2014 - 11:34 #1
tror de henviser til et sted der kan lave det. Det er klart det billigste. Ellers beder de dig om at få det reppet, og så fremsende dem regningen.
Avatar billede MOleO Praktikant
30. november 2014 - 19:15 #2
De ombytter den

Lukket...
Avatar billede Magjens Praktikant
18. maj 2020 - 11:34 #3
Jeg ville bare sende den ind til forsikringen. Jeg har også en elektronikforsikring gennem Gartnernes Forsikring ( www.garfors.dk ) og der plejer ikke at være så meget bøvl med dem. Jeg har fået ombyttet både tlf og tablet til ny uden brok.