Avatar billede Nybegynder
26. november 2014 - 13:02 Der er 3 kommentarer

windows

Hvis jeg udskifter win vista med win 7 er det så nok at vælge c drevet
og klikke formater
mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
26. november 2014 - 13:33 #1
Hvis du køber en opgradering, så skal Vista blive på. Efter installation vil du så have en Windows.old mappe med Vista. Den kan fjernes. Hvis du opgraderer og skifter fra 32bit Vista til 64bit win7, så vil den selv foreslå formatering undervejs.
Er det ikke en opgradering, så bare formater c-drevet så du starter på en ren win7.
Avatar billede Nybegynder
26. november 2014 - 15:13 #2
Tak for det claes - jeg var usikker på handlingen
mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
26. november 2014 - 15:52 #3
ok - bare accepter dit svar, så lukkes spg.