Avatar billede ranni Forsker
26. november 2014 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Svigtende Netforbindelse ??

Win 8.1
Hej.
Kan manglende indstilling på min PC gøre , at internet forbindelsen svigter gang på gang.
Jeg kører Telmore/TDC SIM både over Router og via USB.
Min kone kører Ipad med Telmore SIM,og begge falder ud regelmæssig.
Jeg købte OK/Telenor for at se om der var bedre dækning men det var det samme , utallige udfald.
Når jeg trykker på netikonnet kommer routerens navn op med bemærkningen: Begrænset forbindelse ???
Min router og PC befinder sig akkurat samme sted i huset, som da modtagerstyrke på router lyste grøn (nu kun orange)og ingen problemer var, der er ikke bygget højhuse og opvokset træer siden da.
Jeg har selfølgelig mailet til Telmore/TDC, men de besvarer som vanligt ikke i den fejlagtige benævnt Kundeservice ??
Avatar billede ranni Forsker
26. november 2014 - 15:43 #1
Jeg kan tilføje at ca. hver 3. gang kommer forbindelsen inden for 1 min. uden gøre noget som helst, resten af gange må genstarte.

Jeg har begrundet mistanke om at, jeg ikke har forstand på at indstille korrekt.? ?
Avatar billede ranni Forsker
26. november 2014 - 22:32 #2
Er der ingen af jer betydelig klogere end jeg, der kan vise mig på rette vej eller sige, at det måske er sendestyrken, der svigter.

Jeg har af de årsager/problemer bestilt indlæggelse af fibernet.
Selvom det vil være bittert at opdage, at jeg måske bare kunne trykke på de rette taster, så vil da gerne lære af mine fejl.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2014 - 04:13 #3
du kommer ingen vegne uden at ringe til dem og fortælle hvor dårligt det virker
Avatar billede ranni Forsker
03. december 2014 - 19:30 #4
Nu er jeg desværre i den situation at jeg ikke kan tale grundet sygdom og min kone kan Telmore bilde alt ind.

Jeg har ellers rost Telmore kundeservice i høje toner på Trustpilot.

Jeg fik mistanke om betydelig ringere service, da TDC "blandede" sig.
Ganske rigtig min mail blev modtaget med Tele/TV udbyderes standart svar: Vi har ekstra travlt, så vi betjener dig, når det passer os.

TDC og andre kalder en afdeling for KUNDESERVICE ? ? ?, den har jeg meget svært ved at komme i kontakt med.
Avatar billede ranni Forsker
05. december 2014 - 15:31 #5
Jeg må gå ud fra, at mine indstillinger af PC ikke kan løse mine problemer, så ville der sædvanligvis komme hjælp fra dette udmærkede forum.
Jeg har så et alvorlig problem: At få hjælp fra et såkaldt KUNDESERVICE.
Jeg har indtryk af Tele/TV/Net udbydere har dannet et slags Kartel, der har som formål: Kundeservice - - ingen eller så lidt som muligt !

Jeg lukker denne tråd.