Avatar billede zombien Juniormester
26. november 2014 - 15:02 Der er 1 kommentar

ckEditor og iPad's... kom nu FOCUS!!!

Hej Eksperter...

Ja markedet er jo sådan man ikke kan ignorer tablets og telefoner i vore dage og er netop påbegyndt at opdatere et af mine gamle systemer, så den er mere venlig til disse enheder...

Så Layout er bootstrap og sidder nu at bikser med ckEditoren som jeg har benyttet og helt klar fortrækker at forsætte med at benytte...

jeg har opdateret til den nyeste 4.4.6 version i håb om der var nogle rettelser i forhold til den version jeg kørte og understøttelsen af iPads

Men jeg støder på så snart indholdet i ckEditoren overstiger en vis længde SKAL man trykke 2 gange på iPad'en for at den laver fokus...

Dette er en mindre bug men alligevel utrolig irriterende i det lange løb, så tænkte der må være nogle andre som har været i samme båd som mig og evt. er kommet frem til en løsning som jeg selvfølgelig håber de vil dele med mig :)
Avatar billede zombien Juniormester
26. november 2014 - 20:47 #1
Virkelig ingen der er stødt ind i dette problem?