Avatar billede jakobaalose Nybegynder
26. november 2014 - 19:09 Der er 2 kommentarer

Administrator bruger forsvundet på Macbook

Hej Eksperter,

Min administator bruger på min Macbook er på mystiskvis forsvundet. Jeg ville ændre navnet på brugeren og gjorde følgende;

Systemindstillinger > Brugere & grupper > Administrator brugers navn> Advanceret indstillinger > Ændrede Konti navn

Idet jeg trykkede OK, stoppede det med at svare. Jeg genstartede herefter computeren.

Da jeg så kom til login, var min bruger væk, og kun gæstebruger tilbage.

Jeg kan via. gæstebrugeren f.eks. ved at ændre indstillinger, få et login frem til administrator bruger, men den nægter ved både det nye og gamle brugernavn.

Endvidere under mappen brugere kan jeg finde min brugers mappe. Desværre har jeg ikke adgang til den, eftersom at gæstebruger ikke er administrator.

What to do? Jeg har desværre ikke backup, så vil meget gerne undgå at miste mine dokumenter!

På forhånd tak for hjælpen - Jeg håber, at jeg har valgt den rigtige kategori
Avatar billede jakobaalose Nybegynder
26. november 2014 - 19:14 #1
Endvidere, når jeg trykker Vis info på en af min administrator brugers mapper. Så under Deling & tilladelser står der "Henter..." ved administrator brugerens navn.
Avatar billede skov Praktikant
22. december 2017 - 14:27 #2
hej, hvis det hjælper har jeg præcis det samme problem