Avatar billede royalgaming Nybegynder
26. november 2014 - 19:12 Der er 4 kommentarer

Handel fra Ebay.

Hej. Har for først gang handlet på Ebay. Og står nu me d et lille problem for mig. Har bestilt en pakke som bliver leveret med Usps. Og der står på deres track and trace at pakken er noget frem til noget der hedder "ERLANGER, KY 41025" som i følge google maps er en lufthavn eller sådan noget. Er der nogle der kan svare mig på om pakken stadig bliver sendt til Danmark, eller om der bare er sket en kæmpe fejl? :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. november 2014 - 19:43 #1
Foreløbig ser den da ud til at være kommet til Kentucky. Så mon ikke den er på vej.
Avatar billede finb Ekspert
27. november 2014 - 13:07 #3
Erlanger er en (tysk ?) mellemstation, hvor ebay samler mange pakker sammen, så de kan opnå en billigere mængderabat-porto til kunderne.
Avatar billede AndersKT87 Novice
28. november 2014 - 09:42 #4
Kan du sende et link til trackingen? Det kan også være den skal forbi en omgang toldbehandling og det kan godt trække leveringstiden ud...