Avatar billede aphandersen Juniormester
26. november 2014 - 20:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med login til OWA

På mit arbejde kan jeg hjemmefra tilgå min arbejdsmail via OWA (Outlook Web App). Problemet er blot at hvis jeg logger ind, kommer den med fejlmeddelelsen:

The user name or password you entered isn't correct. Try entering it again.

Men hverken brugernavn eller password er forkert. Jeg har anvendt det i flere år - men først for en måneds tid siden kommer ovenstående besked når jeg logger ind. Mine kollegaer har ingen problemer. Jeg har heller ikke problemer med at anvende samme login til computerne på min arbejdsplads.

OWA er hosted af TDC, så det burde være korrekt opsat. De har også kigget på min profil og der er umiddelbart ikke noget galt med mine rettigheder.

Det er ikke altid jeg oplever dette - det svinger i løbet af dagen, således at det kan være 4 timer hvor det ikke virker og så måske et par timer hvor det virker etc.

Jeg har prøvet at logge ind med både IE, Firefox, Chrome, Safari. Jeg har prøvet på både Windows og Mac og forskellige computere. Jeg har prøvet fra forskellige netværk.

Jeg er meget forvirret over hvad dette kan være. Er der nogen der har nogle ideer?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
26. november 2014 - 21:24 #1
Har du prøvet at skrive "domæne\bruger-id"? i login billedet?
Avatar billede aphandersen Juniormester
26. november 2014 - 21:37 #2
Ja, jeg har prøvet både med og uden domænet. Normalt anvender jeg med domæne. Som sagt har jeg anvendt OWA i flere år med samme e-mail så tænker ikke det er en brugerfejl.
Avatar billede aphandersen Juniormester
06. januar 2015 - 21:49 #3
Der er desværre ikke kommet nogen løsning til denne, så jeg lukker tråden.