Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
27. november 2014 - 13:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre stam tekster på faktura

Vi har en gammel C5 v2.10, hvor der er oprettet nogle faste tekster i bunden af vores fakturaer - det drejer sig bl.a. om vores bank (navn, konto, adresse o.s.v.)

Nu har vores bank skiftet adresse, så nu står der en forkert adresse på vores bank i bunden af vores fakturaer.

Hvordan får vi dette ændret???
Avatar billede glconsult Nybegynder
27. november 2014 - 13:57 #1
Normalt hentes disse oplysninger fra Firmakartoteket under Generelt/Kartotek, så hvis du retter oplysningerne her, burde det være de rigtige der kommer med ud på fakturaen.
Hvis ikke det er tilfældet, så skal det ændres på selve fakturalayoutet via udviklingsmenuen.
mvh. Gitte Lützen
www.glconsult.dk
www.c5elearning.dk
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
27. november 2014 - 15:24 #2
Tak for svar - den med 'Firmakartotek' havde jeg forsøgt, men der står ingen bankadresse derinde...

Udviklingsmenuen kræver vist lige en større step-by-step forklaring?

Jeg kender intet videre til C5, andet end på brugermenu - den der menu ser noget avanceret ud, og jeg har ingen ide om, hvor jeg skal starte!!?
Avatar billede henrik_foss Nybegynder
29. december 2014 - 15:11 #3
Jeg hjælper gerne (gratis).
Kontakt mig:  hfm@scanditek.dk
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
07. november 2015 - 18:56 #4
Lukker - vi fik en ekstern mand til at gøre det...