Avatar billede Tobi4253 Nybegynder
27. november 2014 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gamer computer, passer delene sammen?

Hej jeg har brugt lidt tid på at kigge rundt omkring på internettet og skulle efterhånden mene at jeg har fået bikset en fin maskine sammen. men man vil jo helst være 100% sikker når man skal ud og bruge 9000-10000 kr. det ville være dejligt om nogen kunne fortælle mig om det her hardware kunne køre, og om jeg skal bruge mere køling evt. vandkøling.

EVGA GeForce GTX 970 4GB PhysX CUDA

Intel Core i7-4790K

ASUS Z97-P, Socket-1150

Seagate® Desktop SSHD 1TB

NZXT S340 Midi Tower Sort

Samsung SSD 840 EVO 120GB OEM

Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB

Corsair CX 750W PSU

ASUS DVD Writer, DRW-24F1ST
Avatar billede Blandy Praktikant
27. november 2014 - 14:09 #1
vil anbefale et større primær ssd harddisk. 120 gb bliver dælme hurtigt brugt bare på windows + opdateringer + office og andet obligatorisk.
Avatar billede sonalias Seniormester
27. november 2014 - 14:24 #2
Det er der heldigvis værktøjer til at fortælle dig hvis du ikke selv kan:
https://pcpartpicker.com/parts/partlist/
Avatar billede sonalias Seniormester
27. november 2014 - 14:25 #3
*Så længe du ikke har tænkt dig at overclocke har du ikke brug for ekstra køling og du kan også godt spare "k" versionen af din i7 væk.
Avatar billede Tobi4253 Nybegynder
27. november 2014 - 23:39 #4
Nu har jeg jo lagt en 1 TB Hybrid harddisk i som jeg ville lægge spil og andet på og så have windows på min ssd men nu hvor der er blackfriday om 30 minutter kan jeg se om prisen falder :)
Avatar billede Tobi4253 Nybegynder
27. november 2014 - 23:41 #5
mange tak for svaret jeg har tænkt mig at overclocke en gang i fremtiden så jeg holder mig til "k" versionen, så jeg kan vel bare købe vandkøling til den tid :)
Tak for det hurtige svar
Avatar billede sonalias Seniormester
28. november 2014 - 09:52 #6
Så lidt, til en anden gang er det ikke meningen du selv skal lukke spørgsmålene når du har fået svar, det er meningen du skal bede dem der har hjulpet dig om svar og så tildele points