Avatar billede elvis1984 Nybegynder
27. november 2014 - 14:56 Der er 2 kommentarer

META SEARCH ENGINE - Hvem kan bygge sådan en?

Hej alle sammen

Mit projekt går ud på at lave en slags søgemaskine som viser resultater fra andre søgemaskiner. Ud fra min research må der være tale om en Meta Search Engine. I mit tilfælde er der tale om at de resultater den vil vise på min side vil være produkter samt priser. Dvs. du søger efter et bestemt produkt og den viser dig det billigste produkt fra hver søgemaskine.

Så i stedet for at søge nettet igennem hvor man kan finde det pågældende produkt billigst så vil man via søgning på min side hurtigt finde det pågældende produkt hvor det er billigst og dermed både spare tid og penge. Den vil skulle søge igennem cirka 10-15 søgemaskiner hver gang man foretager en søgning via min side.  Det skal siges at den vil kunne skulle søge efter ET bestemt produkt på hver enkelt søgemaskine.

Jeg koder selv i .NET og vil kunne selv lave en  'demo' side der vil vise hvordan det skal se ud samt funktioner osv. Det svarer lidt til at man bygger en bil men mangler motoren så den kan komme til at køre. Men her er så mit stopklods for at kunne komme videre med projektet.

Men mit spørgsmål er hvor finder man dem der kan bygge sådan noget og evt. give et tilbud på hvad det vil koste at få det udviklet? I starten kun til at omfatte Danmark og på længere sigt også udlandet

Håber at jeg har formuleret mig rigtigt så det er til at forstår hvad jeg skriver og ønsker at få svare på

På forhånd tak

Mvh. elvis1984
Avatar billede elvis1984 Nybegynder
28. november 2014 - 15:39 #1
Hej igen

Der var ikke meget respons på mit indlæg men vil lige tilknytte et kommentar

Det var ikke med vilje at sætte så et lavt point fra min side men vil gerne forøge den hvis det er muligt

Er mine spørgsmål for komplicerede?

God weekend til alle
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2014 - 04:03 #2
alt det tekniske der, står inde på googles developer sider