Avatar billede oppes Seniormester
27. november 2014 - 17:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

win update er der mulighed at købe en nøgle.

der er et sted: din pc kører i øjeblikke Windows 8,1 pro
Med nogle fo ting kan du føje funktioner til din pc for at få anden udgave af windows 8,1 . Dine apps , filer og indstillinger bliver , hvor de er.
og så er der to muligheder : 1)Jeg vil købe produktnøgle online
                            2) Jeg har allerede en produktnøgle
Hvis jeg har den hvor er den så.
Hvad skal der ske med den nøgle ( hvis jeg køber den)hvordan blir pc´n bedre?
koster 79 kr.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. november 2014 - 17:44 #1
det er svindel - du får ikke en dyt fra microsoft for 79 kr.
Rens din pc for slam - hent den 'free' og kør den - https://www.malwarebytes.org/products/
Avatar billede 220661 Ekspert
27. november 2014 - 18:01 #2
Jeg er enig med Claes57.
Kør også en tur med AdwClener når du er i gang:
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

Skal du tilføje nye funktioner til Windows, skal du ind og gøre det der hvor du kan se licensen i egenskaber for computer. Ved siden af der hvor Windows 8 står er der et link man kan følge. Men det fås ikke for 79 kr.
Avatar billede oppes Seniormester
27. november 2014 - 18:53 #3
Scan Date: 27-11-2014
Scan Time: 18:09:25
Logfile: fg.txt
Administrator: Yes

Version: 2.00.3.1025
Malware Database: v2014.11.27.06
Rootkit Database: v2014.11.22.01
License: Trial
Malware Protection: Enabled
Malicious Website Protection: Enabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 8.1
CPU: x86
File System: NTFS
User: seppo

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 322781
Time Elapsed: 7 min, 55 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 1
Worm.AutoRun, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\IMAGE FILE EXECUTION OPTIONS\EXPLORER.EXE, , [fac8b38d8af286b0b51bd1edb3503fc1],

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 1
Worm.AutoRun, C:\explorer.exe, , [fac8b38d8af286b0b51bd1edb3503fc1],

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)

(end)
Avatar billede claes57 Ekspert
27. november 2014 - 19:10 #4
Så er du vel fri for tilbuddet? Worm.autorun - dva snask, der køres automatisk efter start. Det lever du fint uden.
Avatar billede oppes Seniormester
27. november 2014 - 19:37 #5
Nej det når jeg klikker kontrolpanel og update så er der venstre hjørne nede tekst Se ågså og neden under installerede opdateringer  og under den er et skold gul og blå efterfulgt af text Føj funktioner til Wndows 8.1 og så når man klikker det kommer det dialog box frem og man kan installere eller ej.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. november 2014 - 20:12 #6
ok. Den har jeg ikke kendt til. Men oprindeligt kom der en gratis media-server med (man skulle bare hente den). Den har du sandsynligvis ikke - og nu sælger de den (der er ikke andet, det lige kan smide i en pro).

Hvis din pc ikke skal køre som media-server, så har du intet at bruge den til. Skal pc kun trække film, musik og billeder til tv/musikanlæg, så kan det bruges.
Jeg har den (dengang gratis) mediaserver - men bruger den ikke. Og har derfor ikke set det køb-mere ikon i win-update.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2014 - 06:33 #7
Har du prøvet om AdwCleaner kan hjælpe dig?
Avatar billede oppes Seniormester
10. februar 2015 - 13:12 #8
jeg har bfået allt i gang nu tak for hjælp allesammen .
SVAR så giver jeg point
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2015 - 16:21 #9
Hvad løste problemet?
Avatar billede oppes Seniormester
06. april 2015 - 20:08 #10
jeg har kørt alle spam programmer og ccleaner så nu er det ok.
venter på SVAR
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2015 - 21:02 #11
svar herfra