Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
27. november 2014 - 21:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbær stopper med at oplade ved 87% ?

Hej

Har en Asus Bærbar som ca. er 1 år gammel, og den har fungeret perfekt lige indtil nu. Den er nemlig begyndt at stoppe med at oplade ved 87% og derefter sidder den fast på de 87% også selvom jeg tager opladeren fra. Nogle der kan forklare mig hvordan det kan være og er det noget reklamationen går ind og dækker ?

har prøvet at lade bærbaren køre helt tom for strøm
Har også prøvet at geninstallere driveren for batteriet
men intet af det har virket

Hilsen Anders
Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
27. november 2014 - 21:18 #1
*rettelse.. den sætter sig ikke fast ved de 87% men stopper der bare som den er opladt der.
Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
27. november 2014 - 21:28 #2
stiller lige spørgsmålet på nyt