Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
27. november 2014 - 21:31 Der er 2 kommentarer

Bærbær stopper med at oplade ved 87% ?

Nogle der kan forklare mig om det er en driver, batteriet, opladeren eller selve bærbaren den er noget galt med, når min bærbar er begyndt at stoppe med at oplade ved 87% . og nogle der evt. ved om det er noget reklamation går ind og dækker, bærbaren er ca. 1 år gammel.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2014 - 01:43 #1
ny batteri eller prøv og sette en ny i
Avatar billede Little Helper Seniormester
28. november 2014 - 07:10 #2
Hej Anders.

Din Asus har i BIOS et batteri calibrations værktøj. Dette vil jeg anbefale dig at køre på den. når du har det slukker du maskinen uden at gå ind i windows og lader den lade i 4 timer, batteri vil herefter være fuldt opladet, det du så skal gøre er at poste herinde hvad den så siger af procent i windows. Ved dit post skriv da hvilken asus model du har og hvad windows den køre. Muligt dit batteri er defekt men lad os teste det før vi begynder at købe nyt.

Mvh