Avatar billede crash402 Nybegynder
28. november 2014 - 00:29 Der er 6 kommentarer

intet signal på tv fra android (med hdmi kabel)

Hey folkens, jeg har købt et hdmi kabel til android, når jeg tilslutter tik tv, kommer der intet frem på tvet, har prævet på 2 tver og den virker heller ik på den anden.

Nogen forslag?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. november 2014 - 07:08 #1
Er du sikker på, at der kommer strøm til android? Der er jo ikke noget i hdmi.
Avatar billede MADOlsen Forsker
28. november 2014 - 11:23 #2
Måske du lige skulle følge op på dine tidligere spørgsmål... http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/crash402

Og husk så lige denne gang, at man kun må have ET åbent spørgsmål om det samme emne!
Avatar billede crash402 Nybegynder
28. november 2014 - 16:51 #3
Claes: hvordan tjekker jeg om der er strøm
Avatar billede claes57 Ekspert
28. november 2014 - 17:11 #4
Min android er en hdmi-dims,  der ligner et USB-stick. Der medfølger en strømforsyning som kobles på, og en hvid diode lyser. Du har intet skrevet om hvilken android-ting du har, så læs manual, eller oplys mig. Der er masser af muligheder. Tablet, tlf, mini-pc osv...
Avatar billede crash402 Nybegynder
28. november 2014 - 17:54 #5
Avatar billede claes57 Ekspert
28. november 2014 - 18:19 #6
Ok - du har så en Samsung Galaxy s5. I den ene ende af kabel er hdmi (til tv). I den anden ende er micro-usb til telefon, og et alm usb-stik. Det sidste skal sidde i en usb-oplader for at give strøm.