Avatar billede repdam Nybegynder
28. november 2014 - 05:57 Der er 1 kommentar

Lille desktop pc til wow mv.

Jeg søger en desktop computer ala mac mini, som skal fungere som stuecomputer - den skal fungere til netsurfing, diverse dokument behandling og så skal den kunne trække WOW og Football Manager 2015.

Jeg ved ikke det store om computere, og aner derfor ikke hvorvidt en mac mini er en mulighed (hvis den var ville det klart være fedest).

Det fysiske krav til computeren er, at den ikke skal være for stor, da den trods alt skal kunne stå på et skrivebord i stuen uden at ligne et eller andet teknisk monster.

Jeg har brug for gode råd eller bud på alternativer.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. november 2014 - 12:07 #1
det er nok lettere at få spil til pc end mac. Asus har så en i5-cpu, 8gb ram, 128gb ssd. http://www.edbpriser.dk/mini-pc/asus-vivo-pc-vm40b-id-8144013.aspx