Avatar billede crash402 Nybegynder
28. november 2014 - 16:28 Der er 2 kommentarer

KOBLE SAMSUNG GALAXY S4 TIL TV ( HDMI)

Hey jeg har lige købt et hdmi til min samsung, og når jeg kobler den til mit tv kommer der intet frem. Har også prævet det på min anden tv, og der skete det samme med den.

Hva kan problemet være?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. november 2014 - 17:24 #1
Måske du lige skulle følge op på dine tidligere spørgsmål... http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/crash402
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2014 - 03:56 #2
du skal garanteret ind i tv og få den til at scanne porten/finde tlf/enhed