Avatar billede danskanimation Nybegynder
28. november 2014 - 23:49 Der er 1 kommentar

ny pc?

Hej!

Jeg har for nyligt købt Assassins Creed: Unity. Jeg har fundet ud af at mine specs ikke engang rækker til minimum requirements. Jeg overvejer at opgradere min pc's ram, grafikkort og CPU så jeg kan spille de nye spil på høj grafik, men kan det betale sig? Eller skal jeg købe en ny pc?

Mvh Lauritz
Avatar billede Blueeyez Mester
29. november 2014 - 00:31 #1
Kommer jo an på hvad der er i din pc nu, om det er en byg selv elelr færdig samlet købt (HP, Acer, Dell etc)..
Du må oplyse en del mere før du kan få hjælp som kan gavne dig..
Og et budget..