Avatar billede Kirstend Nybegynder
29. november 2014 - 15:11 Der er 5 kommentarer

windows

Hej!

Min office til hjemmet og studie 2010 fulgte ikke med over ved Windows 8.
Jeg kan ikke bruge produkt nøglen igen er svaret når jeg prøver at reinstalere.
Har du en løsning.

mvh
KirstenD
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. november 2014 - 19:46 #1
Har du fåert ny maskine, og vil du installere din officepakke igen?
Har du haft installeret på op til 3 maskiner på et tidlige tidspunkt?
/ptj_11
Avatar billede claes57 Ekspert
29. november 2014 - 19:49 #2
du kan vælge at aktivere over telefonen - det er en robot, du kommer til at 'tale med' og du skal trykke på tast for at love, at du har fjernet office fra den gamle, så den kun er installeret på legalt antal maskiner. Du får så en kode (lang - skriv den ned) som skal indtastes for at aktivere.
Avatar billede Kirstend Nybegynder
30. november 2014 - 09:33 #3
Hej

ptj
Det er ikke en ny maskine, Jeg har muligvis brugt den 3 gange.

mvh
KirstenD
Avatar billede Kirstend Nybegynder
30. november 2014 - 09:34 #4
hej
Claes

Ok jeg prøver telefonen, tak

mvh
KirstenD
Avatar billede ptj_11 Forsker
30. november 2014 - 19:10 #5
Som Claes57 skriver (#2), så er det nok den rigtige fremgangsmåde.
/ptj_11