Avatar billede bql879 Nybegynder
01. december 2014 - 00:00 Der er 2 kommentarer

Programmør og designer søges

Jeg har fået en ide, som jeg selv mener er genial til en hjemmeside, som dækker over et behov, som på nuværende tidspunkt ikke er tiltfredstillet. Til dagligt læser jeg matematik økonomi på KU, og jeg gennem noget økonomisk teori fået denne ide, men kan hverken programmør eller designe en hjemmeside, derfor håber der er nogen friske personer derude som vil drøfte nærmere om ideen, og eventuelt hoppe med på ideen.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2014 - 03:37 #1
danmarks #1 iværksætter forum, http://www.amino.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2014 - 10:02 #2
Hej

Som sidwave skriver er Amino et mere specialiseret netværk til iværksætter ideer, på mange punkter så det kan være en idé at oprette en tråd der.
Jeg vil dog gerne give dig input på din idé og hvad du evt. skal bruge og gå igang med omkring hjemmeside og programmering. Du skal være velkommen til at fange mig på osj@device.dk så kan vi tage den derfra.

Vh
Ole Jørgensen