Avatar billede selvestate Nybegynder
01. december 2014 - 20:45 Der er 6 kommentarer

Gratis bolig portal - Ris/Ros

Hej alle.
Jeg har igennem lang tid arbejdet på en Boligportal.
http://www.SelvEstate.dk
Nu synes jeg efterhånden jeg er ved at være i mål.
Men vil gerne høre hvad I har at sige?
Ris / Ros?
Avatar billede Blueeyez Mester
01. december 2014 - 21:46 #1
Ved ikke om det er ved mig fejlen er, men siden virker meget tung.. og når man scroller op/ned så er der lag/delay.. Har generelt ikke problemer med andre hjemmesider...
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2014 - 02:31 #2
kører fint i opera.

ser jo fint ud. fortsæt!
Avatar billede claes57 Ekspert
02. december 2014 - 09:42 #3
når man søger på kort, og vælger region, så kunne det være ret smart, hvis kommuner så var sorteret alfabetisk.
Avatar billede selvestate Nybegynder
03. december 2014 - 08:53 #4
Tak for hjælpen. God ide claes57.

Jeg har lavet en ny vigtig side.
En salgs side.
Da jeg selv har arbejdet meget med den side, er jeg bang for at jeg har set mig blind.
Derfor vil jeg gerne have Ris/Ros på denne side også.
https://selvestate.dk/selvsalg
Avatar billede claes57 Ekspert
03. december 2014 - 09:41 #5
I bundtekst er er en 'om' kategori fint. Men hvorfor er kontakt os og om gentaget nederst. Et link er rigeligt.
I de små forklarende popup bliver den sidst viste hængende. Den bør kunne fjernes ved at klikke på den.
Jeg ville så selv godt have boliga lagt ind tidligere (som en af de 3 i 3000kr pakken). Men hvis du ikke vil sælge den pakke, så forstår jeg valget.
Avatar billede selvestate Nybegynder
03. december 2014 - 10:54 #6
Tak for info.
Der er lige lidt rettelser til mig. Dejligt Thanks :-)

Hvis Boliga skal med i pakke 2, vil prisen blive højre. Det svære.
Det kunne ellers være fint.