Avatar billede Janne_ST Nybegynder
02. december 2014 - 14:41 Der er 2 kommentarer

Danmarkskort opdelt på regioner

Jeg har brug for et kort over Danmark, opdelt på regionerne. Jeg har brug for at kunne farvelægge hver region for sig. Derudover skal kortet være så enkelt som muligt, dvs udelukkende bestå af regionernes kontur som en streg, men ikke nogen afmærkning af byer eller andet.

Det skal ikke bruges interaktivt, så det skal ikke kobles op med en database eller andet.

Jeg har kun fundet ret avancerede løsninger, og det jeg har brug for er jo egentlig ret så simpelt...

På forhånd tak for hjælpen til alle der har et bud.
Avatar billede finb Ekspert
02. december 2014 - 14:47 #1
GIS ?
Avatar billede eurositi Ekspert
02. december 2014 - 15:10 #2
https://da.wikipedia.org/wiki/Danmarks_regioner#mediaviewer/File:Denmark_regions_label.svg

Endda som skalérbar vektorgrafik... Det burde være en smal sag at tilrette dette i et redigeringsprogram vha. viskelæder og udfyldningsfarver.