Avatar billede fjorbak Seniormester
02. december 2014 - 18:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Movie marker

Hej gutter

Når man afslutter sit filmprojekt kan der ikke ændres på efternavnet på filmen og ikke alle kan læse filmen, hvad gør man

med venlig hilsen
Jan
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2014 - 00:10 #1
konverterer den til avi, der findes mange programmer.
Avatar billede eurositi Ekspert
03. december 2014 - 11:59 #2
Mig bekendt kan Windows (Live) Movie Maker gemme i flere formater (afhængigt af hvilken forindstilling man vælger).

Selv om standardformatet er WMV, er jeg temmelig sikker på, at MP4 (med MPEG4 video) er også er understøttet. Dét filformat understøttes på de fleste computere/afspillere, som er produceret siden 2007.
Avatar billede fjorbak Seniormester
03. december 2014 - 12:33 #3
Hej begge
eurositi du har ret og send så jeg kan svare.

Nu kørte jeg en version fra 2012 men har fået sidste nye nu og kan så gemme i .avi og det var det jeg ville

tak for hjælpen.

hvad hedder stien til movie+marker vil du skrive den i din svar mail

Tak

Jan
Avatar billede eurositi Ekspert
04. december 2014 - 16:44 #4
Oh tak. :)

Her er forresten et link til Microsofts danske diskussionsforum om Movie Maker, som åbenbart er rimelig aktivt:
http://answers.microsoft.com/da-dk/windowslive/forum/moviemaker

Det bliver i øvrigt interessant at se, hvor mange formater, som vil blive understøttet, hvis Movie Maker opdateres ifm. udgivelsen af Windows 10. Windows Media Player kommer i hvert fald til at understøtte en række formater, som mange brugere har efterspurgt i 10 år eller mere.
Avatar billede fjorbak Seniormester
04. december 2014 - 22:43 #5
Tak for hjælpen