Avatar billede jimbo2000 Nybegynder
03. december 2014 - 01:11 Der er 2 kommentarer

Træt af lydreklamer, der popper op, uden man kan se hvilket faneblad de ligger på

Er der nogen add-ons, apps, programmer til firefox, opera eller chrome der kan blokere for den slags, eller evt. sørge for at man selv aktivt beder om lyd fra bestemte sider. Gider ikke at høre på især unibets reklamer, uden at kunne finde finde ud af hvilken webside de ligger på, og da slet ikke hvis man lytter til podcast eller andet. gør det heller ikke bedre at høre Brian Laudrup kloge sig på allerede spillede kampe....
Der må findes nogle værktøjer, blokerer ofte flash konsekvent, men det virker bare ikke altid overfor den slags og i nogle tilfælde med medier tillader man dem jo at benytte flash.
Avatar billede poko1 Ekspert
03. december 2014 - 07:28 #1
Avatar billede Slater Ekspert
03. december 2014 - 07:33 #2
Nok ikke helt nok for dig, men Chrome har længe haft indbygget funktionalitet der viser hvilket faneblad der laver lyd. Man burde altså ikke sidde og ikke kunne finde den rigtige fane i Chrome.